به گزارش پایگاه خبری چالوس رسانه، معاون راهداری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران با اشاره به شناسایی نقاط حادثهخیز محور کندوان، گفت: باتوجه به برنامهریزی صورت گرفته مقرر شد تور سنگ در ۱۴ نقطه حادثهخیز محور اجرا شود.

در محدوده سیاهبیشه مسیر تهران به چالوس برای عبور از پل کوچک، خطرات جدی برای رانندگان وجود دارد، در این بخش از جاده کوههایی قرار دارند که به تازگی فنسکشی شدهاند اما لبهها به درستی پرچ نشدهاند و این وضعیت به تدریج خطراتی برای عبور و مرور ایجاد میکند.
این فنسها که بهطور ناقص نصب شدهاند، به سمت جاده آمدهاند و احتمال برخورد با خودروها را بالا میبرند. حتی در برخی موارد، این فنسها میتوانند باعث آسیب به بدنه خودرو از گلگیر تا انتهای ماشین شوند.
با توجه به این مشکلات، به نظر میرسد که مسوولان مربوطه باید هر چه سریعتر به اصلاح این بخش از جاده بپردازند تا امنیت بیشتر رانندگان و مسافران این جاده فراهم شود.
اسماعیل فولادی معاون راهداری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران در همین خصوص اظهار کرد: بحث اجرای تور سنگ براساس مطالعات کارشناسی در سطح محور کندوان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: پروژه تور سنگ بهصورت فرشی روی نقاط جدارههای راه که مستعد ریزش سنگ بودند، از قبل مکانیابی شده است.
معاون راهداری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران با اشاره به شناسایی نقاط حادثهخیز محور کندوان، تصریح کرد: باتوجه به برنامهریزی صورت گرفته مقرر شد اجرای تور سنگ در ۱۴ نقطه حادثهخیز محور اجرا شود.
فولادی اظهار کرد: طی ماههای گذشته تاکنون در ۹ نقطه محور بحث تور سنگ اجرا شده است.
وی یادآور شد: پروژه تور سنگ در پهنهای که احتمال ریزش سنگ وجود داشته در دستور کار قرار گرفته و توانسته ایمنی را تامین کند.
امیدواریم با نصب تور سنگ در نقاط باقیمانده حادثهخیز ایمنی لازم را برای کاربران جادهای فراهم کنیم.